Nuffnang Ads

Monday, September 28, 2009

Maggi d Hari Raya


mama p beraye umah jiran..dier ajak aku ikut td tp aku ni sombong xnk beraye umah jiran..hahaha...xla...sebenar nyer aku konon2 membizikan dri nk study..sok ader paper final..huhuh..sadis tul exam d aidilfitri yg mulia ni...huhuhuh...kacau je aku nk raye sakan...

tgh2 study tu aku terase lapau d smping rase tingin sgt nk mkn maggi kari..hahaha...sbb nyer aku cm da jemu lak mkn nasi..pg td aku da pekena rendg ngn nasik impit,mama wat..raye la katekn..huhuhu...so aku mengmbil keputusan tuk dinner maggi kari je mlm ni...heheheheh...

dr kecik lg mama pesan jgn mkn maggi slalu sbb xelok tuk otak..kang blajo cm lmbt nk masuk..yeke...?tah la..fakta ke auta aku pn xtau..tp bnda yg xberkhasiat la lg rmai org nk mkn d smping harge nyer yg sgt2 la berpatutan...lg2 kalo da ujung2 bln n 2,3 ari lg wet elaun nk msuk..hahahah...kalo reti nk msak, maggi kari pn leh jd mee bndung...hahaha...kalo bab2 cmtu ayah mmg terer wat..aku nk tiru pn xreti..so aku wat ikut kemmpuan aku jela...heheheh...

kalo aku gtau cmner nk msak maggi cm xpatut la kn..sbb cm tipu jer org xreti nk masak maggi ni kn..cume kalo hebat cube la variasi kn sket care masak..ni x, asik la rebus jer..semate mee ngn perencah...mmg la xberkhasiat lgsg...cube tmbh sayur n fishkek2 o fishbol2..kalo rajin pecah kn telur n jd la ala2 mee bandung..hahahah...ha,kn maggi tu jd 'berkhasiat' sket...nk bg cntik korg buh la bwg goreng sket n tomato..kn klas gitu megi kari korg...hahahahha...

skrg ni aku da terduduk da sebb kekenyangn mkn maggi yg aku wat td...nmpk menarik x...?hahahahaha 


No comments:

Post a Comment