Nuffnang Ads

Saturday, September 25, 2010

Congrating Myself!!!

Elo..elo..elo..

Lame gak aku x 'usik' blog ni kn..?hehehehe..Actually, nk kater bz sgt tu x gak..mybe sbb xtau da ape nk citer..hehehehe..Tp kali ni aku nk kgsi satu brite baik..Aku da berjaya dlm temuduga tuk Pegawai Perkhidmatan Pengajian Tinggi (PPPT) Gred DH41!!!hehe..Alhamdulillah..

Aku dpt surat on 21 sept 2010 melalui pos laju..Terkejut aku biler mama kol aku kater aku dpt tmpt kt Ulu Selangor..Mmg tmpt tu ulu kot, tp xpela, tuk starting aku rase ok la kot..Epi mmg epi tp terase gak bedebar n sedih..satu, sbb aku akan berpisah ngn mama n ayah..yela, slama ni aku mmg xpenah dok jauh dr mama n ayah..dua, aku bedebar sbb aku xtau keadaan tmpt tu mcm mane..but i do hope its gonna b fine...tiga, susah la En.Azrul aku nk jumpe aku, tmpt tu jauh..cian aku..huhuhu

Aku tgk mama n ayah sgt la seronok..Biler dorg seronok, aku ikut seronok gak la..Akhirnyer, berjaya gak mama tgk aku ngajo..hahahaha..

No comments:

Post a Comment