Nuffnang Ads

Thursday, June 21, 2012

Syukur kerana Saya Bahagia..

Biler citer sal bahagia, ramai yg claim dier bahagia..cmne nk ukur yg korg bahagia..?sendri la jawab k..biler aku tgk org sekeliling aku, aku klasifikasikan diri aku skrg ni dlm mode bahagia..bukan nk membandingkan kebahagian aku ngn org len but i do love my live de way it is now..

Org mendefinisikan bahagia dgn cara berbeza..for me, s long s hubungan aku antara manusia (mama, ayah, adik2, tunang, kawan2 bek, kenalan) xmenghadapi masalah atau konflik yg teruk, bermakna aku sedang bahagia..tp xsemestinye biler hubungan menghadapi konflik, idup xbahagia..aku xbrani la nk kater cmtu sbb penerimaan individu mmg berbeza kot kn..hehehehe..ader org kater, dier bahagia biler dier dok nangis2 n syahdu mahdu kt org yg dier syg..ader org xkisah bdan lunyai kene pukul sbb syg n bahagia..terpulang la..definisi bahagia aku, biler aku tido dlm keadaan senyum n bangun pg da belapang dada sbb dpt tido lena, ckup la..heheheheh..

Paling penting aku rase bahagia biler aku masih sempat berhubung dgn Allah..jgn abaikan hubungan yg paling penting tu..

No comments:

Post a Comment