Nuffnang Ads

Thursday, January 3, 2013

Isteri Hujung Minggu

Huhu..Ada sape2 x yg nk jadi isteri ujung minggu lpas kahwin..??hohoho..Mane ader!!Hampir mustahil la kot kalo ader isteri yg angguk tnda sanggup jd isteri hanya pada hujung minggu..Termasuk la aku..Mmg kalo ikut kn ati, mmg nk je trus tuko supaya dekat ngn en. Hubby..Lgpn, mmg da seharusnyer la kn tempat isteri d sisi suami..

Keputusan tuk terpksa balik hnyer pd hujung minggu ni mmg keputusan bersama tp kalo kitorg leh elak, mmg xmo la dok jauh2..Huhuhu..Syahdu lebih rasenyer..Mana x nyer, balik kerja aku da dok sorg, tgk tv sorg, makan sorg..Tu yg kadang2 tu aku xrase nk mkn..Hahaha..

Tp aku sgt la bersyukur bila en. Hanafi sanggup travel 2jam tuk balik rumah tiap kali ujung minggu..Start dr ari Jumaat-Isnin..Kalo aku kene balik Klang pn, dier suh aku nek komuter je..Pastu dia akan amik aku kt stesen..Aku pn xleh la nk manjekan diri sgt..Sume nk berambik n berjemput..

Mmg la rase sgt xbest tp tiap hari aku rase aku makin kuat kot..Aku blajo la xbergantung sgt n berdikari tuk wat sendiri tuk byk bnda..Jaga umah sorg2..Hahaha..Kdg2 biler tgh mlm tu takut jugak..Umah koner lot, tepi tu pulak tgh wat construction umah, rmai pekerja indon, kawasan gelap, mmg aku jd alert ngn bunyi..En. Hanafi pn da tmbah kunci da tuk safety..Huhuhu..Baru2 ni baby chenta (kete kancil) aku wat hal..Xmo start..Terpksa la aku p keje menumpang org..Huhu..Nsib bek la umah dkat ngn kolej..Kalo x,kt sape la aku nk mintak tolong kn..Huhuhu..

Pastu, aku jd xsabar nk tggu ari Jumaat..Hahahaha..Tp yg pening nyer, aku kene pk nk masak ape..Tp xkira da sume tu..Skali skala husband balik, xkn la nk mkn luar je kn..Time tu la aku dok sibuk belek buku resipi..Konon nk bg en. Hanafi kagumla konon..Hahaha..Tp aku rase puas kot..Even aku xreti masak, asik wat experimen resipi jer, men blasah je masukkn sume dlm kuali tp biler en. hubby mkn smpai licin n bg A tuk experimen aku tu, da kembang kempis da idung..Hahaha..

SMS n gayut tiap2 mlm still same cm kitorg sebelum kawin dulu..Hahaha..Time tu la kitorg report ape kitorg wat seharian..Da puas gayut n ngayat, kitorg tdo la..Hahaha..Maklumla, xjumpe face to face, dgr sore pn jd la..Nk wat cmne kn..

Kalo aku d beri pilihan, mmg aku nk dekat selalu ngn dier..Tp aku kene setel kn dulu hal tuko2 kolej ni..Leceh gak..Huhuhu..Aku xsuggest dier tuko keje sbb dier da selesa keje tmpat tu..Gaji da ok n dekat ngn family kitorg..So, bertahan la ye wahai Wanie..hehehe  


No comments:

Post a Comment