Nuffnang Ads

Monday, August 4, 2014

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya semua..Alhamdulillah..Anugerah syawal aku n en.Hanafi tahun diserikan dgn kehadiran Isyraf Rifqiy bin Badrul Hanafi..Thun lpas masih sambut berdua n baby still inside de perut, tahun ni kami da bertiga..Of kos la kn sume persiapan mmg byk tuk dia jela..Baju smpai rya seminggu pn xabis pkai lg..Penangan seronok tgk baju baby, asal p shopping mall je ade je nk membeli..Sape kata beli baju baby boy bosan???Hahahahah..Last2, aku je xdpt pe2..Hahahha..

Well, sebenonye da seminggu kita sume beraya kn..Mmg xsempat nk masukkn entry rya pn..Rini masuk opis baru smpat nk menjengah..

Rya tahun ni, aku beraya umah mak mertua dulu..Agk sayu la pg rya sbb thun ni thun pertama aku jauh dr family..Angah pn blek umah mak mertua dia gak..Huhuhu..Tggal la adik aku yg bongsu ngn ayah n mama..Hehehe..

Pe2 pn, aku nk ucapkan..

"Selamat Hari Raya Aidilfitri..Taqabbalahu minna wa minkum..Maaf Zahir dan Batin.."


No comments:

Post a Comment