Nuffnang Ads

Wednesday, October 28, 2009

nasi goreng pataya special


aku da kgsi mcm2 pengalamn aku tuk 2minggu ni..tp aku nk kgsi gak sal pengalamn mkn aku..nasi goreng pataya special...

mane nk try...?time tu aku try kt jusco bukit tggi mase aku ngn mama jln2 kt sane..hahhaha..kalo biase nyer nasi goreng pataya hnye la nasi ngn salutan telur dadar n kalo benasib bek dpt sup kosong skali tp kt cni nsi greng pataya special d hidang kn skali ngn kuah yg manis,pedas n masin, bersame ngn hirisan daging kt ats nyer..

mmg tgkp leleh la kalo tgk jer..2 lum rase lg..hahaha..tp rase nyer sesedap la yg kiter pndg..tu pn ikut la keadaan lidah masing2..hehehe...time mkn ni mmg padan kalo minum air mango..pergh..mmg sedap...hrge jgn risau..sbb da special jgn expect bnda ni murah la..hmpir RM6++ gak la..so,slamat la mencube ye!

No comments:

Post a Comment