Nuffnang Ads

Saturday, October 31, 2009

Pengumuman ahli keluarga baru

arini baru la aku bersedia nk umum kn ahli baru dlm family kecik aku ni..huhuhu..baru bape ari dier join kn diri nyer d kalangn family2 yg len..huhuhu...mkin betambah la anak2 (patung) aku gamak nyer...n mkin meriah la..huhuhu...ni pic la pic dier..

TADAAAAAA....

Masa ku amik keptusan tuk meramai kn ahli mjlis aku mmg tgk dier sgt kiut..hehehe...lpas angelbeary yg sgt gah n besau tu aku pilih yg kecik2 lak..aku suke tgk kostum dier sbb ader la melambang kn dier ni dr magical world kn..hahaha..(mentang2 la baru blik disney,aura xilang lg..)hahaha...kostum merah ngn hat dier yg tinggi tu mmg nmpk sgt comel la..

thira tgk Mickey ni pn da jeles..kate nyer dier suke tgk Mickey aku..aku ader gak beli kn tuk dier,comel gak tp dier kater aku pnyer lg comel..hahaha..cian thira..aku da xder tmpt sebenarnyer nk buh anak2 aku ni..cian..juz letak kt atas rak buku aku jer..nsib bek Mickey ni xbesau..ukuran dier juz 25sm jer..tu pn kire skali topi tggi dier tu..hahahah..nk ltak kt katil xleh sbb angelbeary da amik tmpt tu tman aku tido..hahahaha...

akan betambah d mase akn dtg..hehehehhehe...

No comments:

Post a Comment