Nuffnang Ads

Tuesday, January 19, 2010

Saya Sayang Ayah Saya...


Kali ni aku nk bg respon psal dua insiden baru2 ni pasal ayah yg 'd buang' anak..korg ingt lg x iklan raye puase psal sorg anak pompuan yg xbape bejaya jage ayah dier ngn bek sbb nk jage ati suami?trus terang aku kater suami dier mmg bongok..xberadab lgsg..hahahaha..pastu lame2 baru la c ank ni sedar ape yg dier da wat kt ayah dier biler dier n suami dier yg tah pe2 tu nmpk tnde2 anak dorg nk jd derhaka gak mcm dorg biler dorg da besau kang..hahahaha...sgt ironi cz wat u give, u get back...

Pg td, smbil merempuh jam, aku dgr radio ERA..kuar la suare c Aznil yg tgh kesayuan sbb isu dier pg ni adalah psal insiden ni la...ayah d buang anak..hmmm..ape la nk jd ngn anak2 skrg..?sume nk senang..jage org tua yg sakit pn nk merungut...xleh nk blas jasa da skrg ni..susah sket psal nk jage org tua xsggup, tp kalo besusah pyah sbb len xpe...biau setohek mane pn org tua kiter tu, biau la Allah je yg blas, tp kiter sbg anak, tetap la ngn tggungjwp kiter..


Salah sape..?mak bapak ke yg mnje kn anak2..?mybe sbb da syg, tula psal d mnje kn..tah la..tp aku suke nk ingt kn korg n juga diri aku sndri terutama nya, ayah n mak kiter tu la satu2 nyer..xkn ader gnti..selagi dorg bernyawa, xsalah kot nk manje kn dorg cm dorg mnje kn kiter dulu..da tua mmg slalu la sakit kn..ayah aku yg muda pn leh sakit buah pinggang kronik, ape tah lg yg da tua..da xlarat n perlu kn perhatian..aku xrase dorg perlu kn lebih selain kasih syg n perhatian anak2 yg dorg da besau kn slame ni...

N aku sgt beharap bile aku da kawin nnti, suami aku xtohek mcm org dlm iklan tu..ish..mntak simpang la...en.kuro, u xmcm tu kn..?hahahaha..n aku sgt beharap aku dpt bls jasa mama n ayah..

Sy syg ayah sy..knp sy syg ayah sy..?knp sy syg ayah sy..?knp saaaa..yaaa syg ayah sy..?sbb dier besssssst...hahahhaha...mama saya pn beeessssttt...hehehe..

No comments:

Post a Comment