Nuffnang Ads

Sunday, October 10, 2010

Ingatan Sivik...

Lady Driver...kali ni tajuk aku mmg sal lady drebar ni..bkn ape, skrg kn mmg rmai da wanita2 yg memandu..xkire la kete ape pn, kete besau pn wanita leh drive tau..but ape yg aku perhatikan ni adelah sal attitude lady2 drebar ni time drive atas jln raya...aku xslah kn dorg semata cz aku tau, sometimes aku pn cmtu..so, pemerhatian ni aderlah gabungan persamaan antara aku ngn lady2 drebar yg len...

Kereta konfom byk da ats jln skrg ni..berlumbe2 org nk lwn kete sape yg pling menarik n mewah..Even kete aku kecik jer, tp aku syg sgt la kt kete tu even lately dier sgt manje..mcm2 hal dier wat sbb nk tarik perhatian aku..hahahahah

Aku p keje n balik keje tiap2 ari mmg time2 kemuncak, so, jln jrg lengang..jam jgn ckp..konfom la aku kene redah..but ape yg aku nk kgsi ni is cmner sikap toleransi antara drebar2 kete...hehhe..biler jam, kete akn mula menyusup masuk xkire ape pn..jnji dier leh masuk...biler da masuk susur, ader antara pemandu xnk bg peluang kete len nk masuk line..terutama nyer org yg nk masuk dlm line tu pompuan n yg nk d mntak nk masuk tu pn pompaun..mmg geram sbb pompuan n pompuan pn berkire xnk bg masuk...tah pe tah...

Patu ader yg stil takut nk kuar simpang..yes, aku akui agak menakutkan biler nk kuar masuk simpang biler kenderaan byk..tp kete2 xkn benti bergerak unless korg yg kene hint tuk stop kn dorg...ader lady2 drebar terlalu penakut n terlalu berani..bg aku, kt atas jln, biau la berpada..jln raya bkn tempat permainan n tempat racing kete sape pling laju...kgsi la same2...sikap tolenransi la yg pling penting cz kalo xder sikap ni, sume kete akn belanggar...Nauzubillah...

No comments:

Post a Comment