Nuffnang Ads

Wednesday, October 13, 2010

Menghitung Hari-Hari Terakhir....

Aku sedang mengira ari last day aku bersama AHP...tp satu hal nyer, aku sgt bz...smpai ke rini, aku balik pn kul 630...ape aku wat..?tah la, executive aku nk p MRM (Management Review Meeting) so, sgala report mmg menggelupur la nk kene sediakan..sume nk kene wat dlm satu masa...bkn sebelum ni xwat, cume nk kene compile sume, tu yg susah tu..pling mls biler tang kene wat summary tu..adeh, xtau da nk ngayat ape...

meja aku yg sgt bersepah

Yg pling best nyer biler supplier dtg tgh ari buta tuk code polybox..uish..panas xingt..kalo ikutkan ati aku, nk jer aku xnk lyn supplier tu..panas..time2 tu la aku mule slah kn purchasing sbb pggil supplier jumpe aku time2 panas cmtu..huhuhu..

But, ri senin lpas, mmber2 aku kt AHP ni pakat2 nk banje aku mkn..huhuhu..konon nyer jamuan perpisahan..mmg nk wat last day aku berada kt sini, tp memandang kan kitorg sume bz ngn MRM ni so, kitorg wat la awal...thanks to korg yg wat amal banje aku mkn ye..heheheh..sedih nk tggal kn AHP cz i feel comfort working here..but for future, aku xleh stay lame...cewahhhh..haha


Isnin depan aku akan start keje ngn majikan aku yg baru n really hope yg semuanyer akan berjalan ngn lancar n dipermudahkan jln aku oleh Allah...InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment