Nuffnang Ads

Monday, November 19, 2012

Refleksi Sedih Buat Saudara Islam di GAZA

Siyesly, aku sgt touched biler tgk mayat kanak-kanak, bayi yg xberdosa atas kekejaman Israel kt Gaza..Bergenang air mata aku tgk mayat kanak-kanak n baby tu terkulai n ader langsung yg da ilang rupe bntuk muke..Mmg xsanggup nk tgk..Biler Palestin di bom oleh Israel Lahanat tu, rmai yg mati..Darah yang mengalir mcm air di bumi Gaza xmemberi kesan pn pd mereka..Kejam nyer mereka..Semoga Allah Yang Maha Mengetahui membalas semua kekejaman itu..

Maka, aku yg xberpeluang berjihad untuk membela ini hanya mampu berdoa dan membuat sumbangan yang mgkin dpt membantu mangsa di sana untuk mendapat ubat-ubatan yang mereka perlukan..Semoga sume kekejaman itu akan berakhir..

Syukur aku ke hadrat Illahi yang menghidupkan aku di bumi aman ini..Syukur kerana aku diberikan nafas dan nyawa sehingga ari ini..Syukur kerana aku dgn senang nyer bekerja mencari rezeki..Alhamdulillahi Rabbi A'lamin..Ya-Allah-Selamatkan-Saudara-Kami-Di-Gaza

No comments:

Post a Comment