Nuffnang Ads

Monday, August 9, 2010

Aku Yg Agak Kolot..

Rini aku lunch kt luar ngn member2 keje aku dlm sebuah shopping mall..dekat je ngn tmpt keje aku..ni sume gara2 kdai mkn kt kwsan aku keje tu tutup..balik kg katernyer nk smbut Ramadhan...aku pn men ikut jela sbb mmg da kebulur giler...xtau la knp lapau sgt...

Kitorg pn pilih satu kedai yg agak reasonable la harganye nk d bndingkn ngn deret2 kedai yg ader kt shopping mall tu..lgpn kitorg kn kejo mase...rehat abis kul 2..nk cpt n mudah, kitorg sume mkn menu yg same..hahahahah.. (jnji aku dpt mkn!!!)

Yg kacau mood aku ialah, aku sudah terdengar "lagu Raya" dr dlm shopping mall tu...ape ni??!!puase pn lum tgk anak bulan, xkn la da dgr lagu raya lak!!aku trus rase xsonok..bkn sbb aku xsuke Lagu Raya, tp aku xsuke biler ia dipasang sebelum waktu nyer..cm tah pe2...

Bg aku, Lagu Raya ader la tuk didendangkn time Ramadhan..baru rase bgkit rase nk raya..suasana nyer len..tah la...aku la kot yg kolot sedangkn aku tgk org len leh trime..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment