Nuffnang Ads

Tuesday, August 10, 2010

Pengumuman Penyimpan Mohor Besar Raja2...


Salam..
Pengumuman pose da kuar kt tv td..Rini ari terakhir la aku lunch sbelum sok, sume umat Islam akan menunaikan ibadah puase..Aku mmg suke n sonok sgt sbb thun ni Alhmdulillah aku berjaya bertemu lg ngn bulan yg sgt berkat ni..hehehe...

Mmg ajaib sbb biler dtg je bulan Ramadhan, suasana akn betukar menjadi sedikit berbeza..xtau la aku je yg pk cmtu..but i like it very3 much..ader rase tenang even tgh ari panas sgt la terik o ujan smpai gigil bdan..

Ha..satu lg, setan2 da kene ikat..mmg xpatut salah kn setan atas perbuatan jahat kiter spnjng bulan ni..so, pose tu wajib, solat tu wajib, buat la sehabis bek tuk dapat phala yg Allah nk bg pd kiter ni..Terawih la pling best, bln len xder..grab de chance..hekhekhek...

Di sini, aku nk amik kesempatan tuk ucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puase kt ayah, mama, angah, yun n en.Azrul n xlupe gak kpda sume kwn2 aku..smga mendapat keberkatan di sepanjang bulan yg berkat ini..

No comments:

Post a Comment