Nuffnang Ads

Tuesday, January 3, 2012

Tahun Baru dan Azam Baru


Setahun suda berlalu dan aku anggap tahun 2011 adalah thun yg hebat n telah pergi meninggalkan aku dgn 1001 cerita yang tersendiri..bulan demi bulan aku lalui smpai la ke thun baru ni..Welcoming 2012 with hope n leaving 2011 with 1001 stories..hhehhehe...

Azam thun baru..?tah la..aku leh anggap la kot azam aku tuk thun lpas da lpas..hehehe..ada yg aku tak pospone tuk thun ni..thun ni da leh wat azam baru..cume xtau lak ape azam yg aku nk setup..kawin kot..?hahhahaha..tp tu kene jd azam bersame..kalo azam aku sorg je cmner nk kawin kn..?hahahhaha..then, azam yg berterusan dr thun ke tahun ialah meng'epi'kan parents aku la..ape lg kn..?family comes first lorrrr..

Azam aku leh setup biler2 masa jer kot..tp paling penting adalah rase syukur kita pada Allah kn..?alhamdulillah, Allah mengizinkan aku trus bernyawa tuk tempuh lg thun baru ni..n semoga Allah mengurniakan lebih byk rahmat dan rezeki tuk aku kgsi ngn family aku..insyaAllah..

Semoga tahun yang 2012 yg baru bermula ni bawak harapan yg lebih baik n ke arah kehidupan yg lebih bahagia..doakan la tuk aku jugak ye..heheheh..

No comments:

Post a Comment