Nuffnang Ads

Monday, July 9, 2012

Bercinta di Celah-Celah Bunga Kertas

Ari sabtu ari tu, sempena ari dating sedunia aku ajak en. Hanafi p Floria 2012, Putrajaya..saje nk tgk2 bunga..nasib bek la en. Hanafi ni snggup je nk bawak aku p mane jer..heheheh..thun ni Floria gune bunga kertas atau name saintifik nyer Bougainvillea sbg tarikan utama..kire nyer cik bunga kertas ni jd heroin la dlm ini filem..hahahaha..aku decide nk p Floria ni waktu ptg ke mlm sbb kalo dtg awl2 pg o tgh ari, aku xkn than panas n stay kejap je kt event tu kang (mcm yg penah terjadi tuk Hot Air Ballon, Putrajaya)..huhuhu

Thun ni Floria 2012 bermula dari 30 Jun 2012 smpai la 8 Julai 2012..tema pulak Bunga Kertas - Tetap Menawan”..mmg cntik2 la sbb bunga kertas kn byk kaler..tp yg pling familiar n slalu d tanam tu kaler pink kn..?kalo korg perasaan, bunge kertas ader kaler putih, kaler oren, kaler ala2 pepel n pink..kalo pengantin nk wat bunga rampai mmg org akan pilih bunga kertas bukan sbb bau nyer tp sbb kaler nyer yg berwarna warni..hehehehe..lg best kalo org yg minat sgt kt bunga kertas ni dirg dok kawin2 kn bunga tu..nnti biler da berbunga, kaler bunga jd cntik n menarik..hehehhehe..

Aku mmg xsuke bunga, tp xbermakna aku xsuke tgk bunga kn..?hahahha..selamat la duit en. Hanafi dr membelikan aku bunga..walaupun d offer, aku rase cm xnk je kt bunga unless ader tulip, mmg aku suh dier beli even mahal skalipun..hhahahahah..memilih la pulak kn..?tp tgk je pameran bunga2 kt dlm hall event tu, aku sgt kagum..mmg cntik sgt..sume bunga d susun jd satu tema yg sgt2 la menarik..thun lpas punyer Floria, Putrajaya pn aku p gak..mmg best..so, thun depan nk p lg..hehehhe..

Yg aku perasan, da byk la gerai2 jualan d bka..rmai kot pengusaha2 nursery join..kedai mkn pn byk n bunga pn byk..lg satu tarikan, kt tgh2 tasik Putrajaya tu akan bersusun la bot2 berhias..thun ni negara China join skali..heheheh..time tu suke tgk lampu2 yg dok tembak langit..jambatan seri wawasan pn jd kalerful..sgt cantik..Putrajaya cntik ngn bunga n lampu..shwittttt sgt...hehehehhe..so, thun depan, sila la menyempat kn diri p Floria tgk bunge ape lak jd heroin ye..hehehhe



No comments:

Post a Comment