Nuffnang Ads

Wednesday, November 27, 2013

Sudah Setahun!!!

24 Nov 2013, genap la setahun aku n en. Badrul Hanafi b Baharom sah dlm akad, bergelar suami n isteri..Alhamdulillah, walaupun baru setahun jagung melayari rumah tangga ni, aku bahagia dan sentiasa berdoa agar bahagia ini milik kami selamanya..In shaa Allah..

Tiada ucapan yg dpt aku ungkapkan betapa aku bersyukur krn Allah telah melorongkan jodoh aku dgn lelaki ini..Alhamdulillah..Biar pn perkenalan berlaku dlm waktu yg singkat sblm kami mengambil keputusan utk berkahwin, namun aku yakin dia adalah lelaki utk aku..

Hari ini, aku bahagia menjadi isteri..Bahagia menjadi bakal ibu..dan aku yakin, en. suami pn berkongsi rasa ngn aku..Ape yg aku harap n doa selalu, semoga perkahwinan yg kami bina ini kekal sehingga aku tutup mata,selamat dlm barakahNya..Aminnn

No comments:

Post a Comment