Nuffnang Ads

Monday, December 7, 2009

Tips Bahagia...

Arini aku nk kgsi sket ape yg aku bace dr artikel..artikel ni psal relationship between hubby n wife o tuk org yg tgh bekasih2an ni...adat dlm perhubungan, berbaik, bergaduh, n kemudian berbaik semula..sape la yg nk gaduh lame2 ni kn..tp biase la..kdg2 rini gaduh, jap je ok pastu gaduh lg...penat tul rase nyer...tp dlm artikel yg aku bace tu ader la bg tips cmner nk elak kiter gaduh slalu n aman jer...

Ikut artikel tu, kiter xpatut merajuk..biase la..kalo pompuan majuk mmg senjata la kn..slalu nyer pompuan gune tuk wat partner dorg mengalah..cm strategi la..tp bkn pompuan je pndai majuk, lelaki pn reti majuk pe...tp majuk bkn jln penyelesaian nyer..menurut artikel ni lg, majuk mgkin makin mmburuk kn keadaan n meyulit kn lg proses perdamaian..huhuhu..tul ker...?

Tips ke2 lak, jgn menghukum..menghukum kt cni bkn bermksud hukum scara fizikal..tp scra mental...ader mcm2 cara..cth nyer mcm xnk becakap, majuk, xnk senyum, tarik muka o cm mls nk lyn psangan...alasan nyer sbb nk puas kn ati msing2 yg sakit sbb care yg dorg xleh nk trime...


Pastu, jgn bebohong..ni da tentu2 la lg truk kn..msing2 tau ape akibat nyer kalo menipu..lg satu jgn cari slah..henti kn la..sbb msing2 akn rase diri dorg tul...huhuhu...da asik kene kritik, sape yg thn kn...?huhuhu...n last skali senyum n bedamai la blik..lg senang kn...?huhuhu..



Kalo nk tunjuk ajo yg lg detail, korg leh klik kt sini..sng nk phm..ape yg aku gtau td tu ader la sbgai rumusan jer..aku suka nk kgsi sbb leh jd panduan tuk diri aku sndri gak...hehehehhe...

No comments:

Post a Comment