Nuffnang Ads

Wednesday, December 23, 2009

Makan Misup pulak...

Aku cm biase la...tiap kali p mkn mmg xder keje len aku up kt blog jela...tp kalo mknan tu aku rase cm biase2 je aku up gak tp lmbt sket la kot..hahhaha...pilih bulu lak kt makanan...Rini aku nk kgsi satu lg makanan yg aku rase sedap la...

Tajuk makanan ni ader la Homemade Taufu n Daging Mi Sup..aku jumpe makanan ni kt satu restoren Cina Muslim kt Tesco..time tu aku xbwk bkal...merayap la aku mencari makanan...heheheh...

Mi kt dlm sup ni mmg homemade...besau sket n xwrna kuning pn cm mi kuning yg biase kiter mkn mi sup tu...pastu yg best nyer syur sawi kt dlm sup ni byk..daging pn lembut jer...pastu taufu tu dorg goreng dulu..so, overall, misup ni sedap la...semangkuk tuk aku da ckup mengenyang kn aku smpai la ke mlm...huhuhu...

No comments:

Post a Comment