Nuffnang Ads

Friday, April 6, 2012

Salam Perpisahan


Rini my bff, Kak Nana merangkap kakak pd aku meraikan ari terakhir kt kolej aku ni..dier akan pindah ke satu tahap yg lebih baik n sedikit jauh dr cni..sobs!!xpela, berpindah tempat keje adalah bnda bek kn..so, nk xnk, sbg gomen servant mmg kene ready kn diri je la tuk d posting kn ke mane2 pn..plus, 3thun dier kt cni, dier away from husband..biler dpt pindah ni dpt la dekat ngn husband n dpt la anak dier yg dua org tu dok ngn walid dorg jugak..

Kenal kak nana ni mmg best..even dier pkai tudung labuh, tp otak dier pn 'gila2' gak la..skema sgt tu x, tp kene la pd tempat nyer..huhuhuhu..how i gonna missed her much after dis..uwaaaa..rase nyer ckup kot satu sem ngn dier, kami da wat sume demi nk tgk anak2 didik kami ni gain something dr ape yg kami ajar..n she did dis part de most n aku hanye assist dier je..hehehehehe..

Pg td, klas aku wat farewell tuk dier..dier ajo budak2 aku masa sem 3..dr batu kerikil, skrg budak2 aku ni da d tapis jd lebih halus la..means, budak2 aku da nmpk perubahan..masa sem 3 dulu, aku pn xlarat nk tgk dorg ni..dgn baju xsenonoh, perangai pn tah pe2, keje Kak Nana ni mmg marah saje kt dorg..but today, yg tang 'marah' tu la yg dorg ingt..n perubahan kt diri dorg tu, kami sume lecturer pelancongan dpt tgk..kedit to u Puan Royanna binti Muahamad Suka..

I hope cmtu jugak la passion dier biler da tuko kt tempat baru kang..n aku sgt bharap, dunia yg kecik ni akan menemukan kami d mana2..semoga dier lebih berjaya n cemerlang..she'll b owez b my bff..sobs!!!

No comments:

Post a Comment