Nuffnang Ads

Wednesday, April 18, 2012

Tertipu Dgn Muka Innocent..


Adoilaaaaa..ni kenyataan yg pahit la tuk d telan..knp la aku kene tipu ngn sorg manusia yg bermuka innocent yg cm xsmpai ati nk tuduh dier menipu aku (actually bukan aku sorg, seluruh ahli kelab)..huhuhuuh..sedih!!!

Bukan tujuan aku nk mengaib kan dier but i'm too tired n feel sick of it since aku find out yg ape dier ckp tu mmg bohong!!!muke dier mmg xder sape percaya yg kater2 bohong tu kuar dr mulut dier..men'ada-adakan' crite yg xwujud..tah ape tujuannya, tp aku mmg marah!!!

Kalo la menipu ader indicator yg bukan gune psikologi kene tgk mata la, tgkah laku jd lembab la, bulu mata bercantum la kn senang..biler tipu je idung jd pnjg cm pinakio tu pn smart gak kn..?hahahaha..xpn tetibe mata n mulut jd biru ke..hahahaha..(astagfirullah..)

Yg plik nyer, dier cm xrase bersalah je nk trus2an menipu..biler dier bukak mulut je, aku trus tau dier sedang tipu aku..at first, biler aku tau aku kene tipu trus je mulut aku laju ckp "Dem, i'm cheated by an innocent face woman"...byk la dier nipu smpai aku meremang bulu roma pikir..hahahaha..susah nk senaraikan kt cni..yg penting, jgn pikir muka innocent xmenipu n muke bongkak n angkuh serta evil cm aku ni xjujur ye..sekian...

1 comment:

  1. betul..saya dah rasa apa yg awak rasa..sekg org tu dah dapat balasan atas segala bwakan mulut2 dia selama ni..

    ReplyDelete