Nuffnang Ads

Wednesday, February 13, 2013

Harijadi..

Alhamdulillah, semalam (12/02/2013) genap la 27 tahun aku hidup kt bumi Allah ini..Tahun ni aku sambut berdua la ngn en. Hanafi..Kebetulan pulak beday dier sehari awal dr tarikh beday aku (11/02/2013)..Syukur alhamdulillah, tahun ni aku masih diberi peluang menghirup satu demi satu nikmat Allah di muka bumi ni..Syukur krn aku masih hidup di kelilingi orang-orang penting dan yg aku syg- Ayah, mama, angah, yun, kawan2 n of kos la en. hubby syg, En. Badrul Hanafi bin Baharom..Syukur krn aku hidup dlm keadaan harmoni dan bahagia dgn kehidupan aku skrg..


Sempena beday ktorg bedua, kitorg xder la smbut sgt..Tp mmg jimat, xder la nk kene sambut beday 2x setahun kn..Hahaha..So, en. Hanafi suh aku pilih mane2 tmpat nk makan..Biler da kuasa memilih kt tgn aku (selalunyer mmg aku pegang kuasa ni pn..) mmg aku pilih tmpat yg luar biase dr tempat kitorg dating la..Akhirnyer, aku pilih Sakura Kristal, Tmn Melawati..Mmg best n cosy..Dr luar tgk restoran ni ader rase sikit gerun..Hahahaha..Bole rase cmtu??Harga masih dlm range biase restoran2 yg seangkatan dgn nyer..Mmg yummy!!Bithday kek...???hehehe..Tahun ni aku juz nk donut Big Apple tuk replace beday kek kitorg walaupun berkali-kali en. Hanafi tnyer nk beday kek ke x..Hahaha..Nsib bek donut tu xleh cucuk lilin n tulis name atas donut tu..hahahahahahahha..En. Hanafi mkn chicken grilled black pepper, aku pulak dory fish vinegar sauce and starter yg sgt yummy, corn tostadas..makanan mexico ni..heheheh..

Tp yg still pending ialah HADIAH!!Ohmaiiii..Aku lost n xder idea ape yg aku nk bg en. Hanafi..Mula2 aku nk surprise kn dier, konon2 nk cari adiah senyap2 dan bg masa beday dier..Tp abis belek da sume blog2 tuk cari idea, kering da brainstorming ngn kakak2 kt kolej aku ni, last2 aku sendiri terpksa tnyer dier nk ape..Punah la idea aku nk wat surprise kt dier tu..Haha..Dier kater sume da dpt kt hantaran kawin ritu..Hahaha..So, skrg, hadiah tuk dier masih lg lum decide..Aku dpt ape..?hehehe..Sesuatu yg mmg aku aim dr dulu..Cewahhh..hehehe

Sebelah mlm, balik je dr dating a.k.a celebrate our beday, student aku da sibuk2 cari aku..Tnyer2 aku ktner..Katernyer nk dtg umah, saje nk melawat.. Actually, dorg ni ex-student aku la..Tahun lpas dorg grad..Untung la ader students yg still ingt kn..Hehehe..Dorg serbu umah aku dlm kul 10.30 mlm..Nk ikut kn kira da lewat da tu, tp aku gigih jugak la tggu dorg..Biler smpai je, tetibe ader oreo beday kek n dorg nyanyi tuk aku lagu Epi Beday tu..Siap bawak 24ketul ayam KFC..Konon nk mkn same la..hehe..Siyesly said, i feel sooooooo touched..Thanks ye..Akhirnyer, ader beday kek jugak tuk aku..hehehe..Yeay!!!

Di sebalik semua moment2 manis yg berlaku semasa aku sambut tahun ke-27 di dunia ini, sesungguhnya terselit rasa sgt bersyukur..Allah memberi nikmat bahagia tuk aku..Mmg bulan lpas adalah bulan yg agak getir buat aku dan en. hubby selepas aku disahkan mengandung dan keguguran..Sobs!!Aku percaya Allah telah melorong dan merencanakan masa yg terbaik untuk aku n en. Hanafi menerima ahli ketiga dlm kuarga kami..Doa2 kn la untuk kami ye..Alhamdulillah aku disokong padu oleh suami n parents serta siblings yg byk sgt membantu aku dlm menjalani kehidupan ini..Senyum smpai telinga..hehehe..AKU DA TUA!!!!Oh No!!!!hahahahahahah

No comments:

Post a Comment