Nuffnang Ads

Wednesday, November 18, 2009

Durian...


Biler aku p pasar mlm ngn adik2 aku, aku lalu dpn bepuluh2 bijik buah durian n ader bebakul2 lak tu...huhuhu..mmg giler la..tp skrg ni musim durian ker...?cm plik jer..tp skrg ni da xmusim pn leh mkn durian kot...tp biler bkn musim muler ler org amik kesempatan nk jual mahal sket..hehehehe..yg klako ader yg jual ikut timbang..da tu ape yg nk d timbang kn kalo berat durian tu bkn berat buah nyer tp berat kulit n duri nyer..tah pe2 tah...hahahahah

Ader org xmkn durian..kater nyer busuk la lak..tp bg aku, durian ni best wat..wallla...hahaha..xla busuk cm petai kot..aku suke rase durian yg manis, xsuke sgt rase yg agak2 pahit tu...tp kalo xder pilihan aku mkn jer..hahahah...tiap kali musim mmg aku da mntak ayah bli..nsib bek ayah n mama pn minat nk mkn durian..

Asal ader produk durian mmg aku xtolak la..cm dodol ker, eskem ker o kalo ader kek pn aku leh telan..tp bkn tempoyak la..tah knp aku sgt xsuke tempoyak..hahahha..mybe sbb aku xbiase kot..tp mmg tekak aku xleh trima la...tp plik kn kalo ader yg mkn tempoyak tp xmkn durian..haha..pdahal asal tempoyak tu bkn durian ker...?durian yg d peram ek..?kalo xsilap aku la..kalo salah mntak ampun la sbb bg slah info..hahahaha...

Durian best!!!hahahahha

1 comment: