Nuffnang Ads

Monday, November 9, 2009

Mencari Adiah Sempurna Utk Beday Mama


Huhuhu..mmg aku blank biler tiap kali beday mama nk dkt..sbb aku xtau nk cari n beli kn ape tuk mama...mmg aku tau ape yg mama suke tp aku rase aku lum mmpu kot..hehehe...nnti la...once aku da dpt pgg wet sendri aku beli la...tp yg skrg ni aku hnye mmpu rolling blik wet elaun yg mama bg tuk aku tiap2 bulan tuk belikn adiah dier...aku sgt2 la tau yg mama xarap aku belikn adiah yg mhl tuk dier...tp aku sbg anak msti la nk dier epi time beday die...tul x...?heheh...

dlm kpala otak aku ni mmg ligat nk pk adiah ape yg seswai tuk mama...adeh...1st aku terpk nk suprise kn dier ngn kek..tp cmner lak aku nk bwk masuk umah..hahaha..mustahil la aku nk sorok kn dlm bilik aku..kang tggu sok sume ising da cair..da tentu2 la aku kene buh dlm fridge..hmm..



Yg kedua aku terpk ak nk bg perfume..tp aku rase cm xbebaloi lak..sbb mama jrg kuar jauh2..kalo kuar pn dier pkai deodorant jer..xpkai perfume pn...perfume yg org bg dulu pn aku yg abis kn..haha..ish2..xpatut tul aku abis kn adiah mama tu..tp dr mmbazir kn..?hahahah...so aku terpksa merejek idea aku yg satu ni...


Yg ketiga lak aku cm nk bg brooch..yela,bnda tu mama leh pkai slalu kn...so leh tuko tiap2 kali mama pkai tudung yg berlainan..aku rase seswai la kot adiah ni..hahaha...tp biler pk blik mama mcm da byk sgt lak brooch..sume da cntik da..xder cacat cela pn kt brooch yg menimbun tu..huhuhu...kalo aku pilih pn design akan lebih kurg same jer..kecuali kalo aku beli kt kedai emas mmg len la sket kn...hahaha...kiv dulu idea ni...


next, aku mmg tiap2 thun bg bnda alah ni...card..kdg2 aku rajin aku wat sendri..men buh jer ktas kaler2 konon nmpk meriah sket..tp aku rase mama pn da bosan dpt kad tiap2 thun..lgpn time aku kecik2 dulu leh la dier bgga kn..tp skrg aku rase msti mama pn da rase biase jer...hahaha..tah la..aku kalo leh pn mmg xnk bg mama bnda sesimple ni..bkn ape, aku sndri rase xbest melain kn kalo kad ni attach ngn adiah..xpe la gak..berseri sket..tp kalo bg kad semate aku pn rase xbest..huhu...



Tu je la idea aku wat mase ni...mmg nk cari adiah tuk mama mmg susah bkn sbb mama memilih adiah tp aku je yg xtau nk bg ape..huhuh...da lame aku pk smpai la ni aku still blank lg..pdhal sok (10/11) beday mama da smpai..huhuhu..n aku tau mama xarap kn adiah yg mhl dr aku n adik2 aku yg len..n aku tau ader org akn kater kasih syg je da ckup tuk beday mama tp tu tuk org yg xusaha nk epi kn mama dorg..hehe..once a year,knp xnk tnjuk yg kiter really appreciate mama kiter kn..kalo kasih syg, peluk cium tu aku xtggu sok, mmg tiap2 ari aku da cium mama...hahaha..

ps: sume pic ader la pinjaman n dr sumber2 internet...

No comments:

Post a Comment