Nuffnang Ads

Tuesday, November 24, 2009

Jalan2 di Hari Isnin...

Aku n Azrul decide nk jumpe ari isnin...kebetulan mak dier dtg cni sbb nk bwk dier blik beraye...so takut la xdpt jumpe tuk tmpoh yg lame...hahaha..kitorg plan nk tgk wyg nk mkn2 je sbb aku pn xbape sihat..batuk2 n seseme...xbek la kn nk sebar kn virus kt public...nk pkai mask mmg mls sbb aku rase rimas n xleh nk benafas...heheh...

Aku tggu kt jusco sbb dier akn fetch aku sbb aku park kete kt ctu...then kitorg betolak la ke Time Square sbb da slalu sgt lpak jusco smpai da nek jemu da...hahahahah..smpai je TS aku sgt la heran knp rmai org ari senin..dorg ni xkeje ker...?bru la aku ingt yg meramai kn TS pada hari senin yg cerah ni ader la bdak2 skola yg da start holiday..hahahaha...

Aku ngn ngade2 nyer ajak p tgk wyg even aku tau cnfirm rmai org nk tgk wyg gak...bratur pjg la gamak nyer...ape la dorg nk tgk kn...snario kot...aku lak cm terpengaruh ngn iklan tv suh tgk Christmas Carol 3D..haha..beli tiket n dpt la tgk kul 230..

Mase byk lg..nk tggu masuk cinema pn lame lg...aku pn cdg la p mkn dulu..lapau ni...cian kt perut aku..dr pg xmkn...haha...pk pnyer pk,xtau nk mkn ape...mybe sbb tekak aku lum pulih sepenuh nyer o selera aku xdtg2 lg..last2 kitorg p mkn kt KFC jer..kt sane aku p oder cheesy wedges, whipped potatoes large, ayam seketul (patut nyer 2ketul,lg satu azrul mkn) ngn yg terbaru hot rods..kater xder selera tp mkn nk mcm2..hahahaha...



Da smpai msa tuk tgk wyg lak..heheh...scra overall nyer citer tu sal org tua kedekut yg xsuke kn krismas n mlm krismas tu dier d kacau oleh tiga antu krismas dr masa lmpau, skrg n akan dtg..rase nyer jln citer ni sume org da tau..ape yg aku nk tgk is cara dorg tejemah kn dlm bntuk animasi 3D..hahahah...scara keseluruhan nyer mmg nmpk gelap sbb mlm kn n nk tunjuk betape dull nyer idop scrooge ni..mlm2 tu la org tua ni p travel thru time..hahahaha..dlm byk2 antu krismas aku suke antu tuk mase akn dtg sbb dier tocer org tua ni kaw2 smpai nmpk tarikh mati sendri cume thun je xnmpk...kool...ending?tgk la sndri..hahaha..nk suggest korg tgk ke..?ermmm..tgk la..kalo nk ringn2 kn otak tu..citer tu amik mase dlm satu jam setgh jer..



Da abis citer tu kitorg pn blik..meredah jam yg xpenah surut kt K helL ni...huhu..smpai jusco aku amik kete n drive blik umah...dier pn blik la hostel dier...

No comments:

Post a Comment