Nuffnang Ads

Monday, November 30, 2009

Melengkapkan Kursus Ijazah aku...

Rini aku da start praktikal..kene wat la kalo nk lengkap kn kursus aku ni..huhu..bedebau gak la aku nk p company tmpt ak praktikal...slama 10 mmgu ni aku akn d supervise n d perati kn..huhuhu..da la sblum ni aku byk msalah nk tentukn tmpt praktikal..serabut aku jd nyer..penangan praktikal la ni..hukhukhuk...

Mula2 aku dpt tmpt kt subang..name company tu LOBOS..dgr name agak klako kn..?tp LOBOS ni ader la event company terhebat n #1 kt Msia (bos dier kater)..tgk company profile pn mmg dier handle event yg gempak2...kalo xckup tenaga n kudrat, susah nk jd staff company ni..mase aku kene interview, dier da warning da..dier xkisah nk trima bdak wat intern, tp ckup tough ke nk harung 10 mggu ni dok wat heavy duty..hahhahaha..pk..pk...

Biler aku pk2 lg, da la subang tu jauh..xbalik modal la kalo dpt elaun pn abis kt atas jln jer..huhuhu..myk, tol lg..huh! aku cari tmpt len..kali ni kt s.alam..dkt sket..name tmpt ni INDAH PERMAI TRAVEL n TOURS a.k.a VARAJ...aku xtau mane satu name yg dier gune..hahaha..last2 aku praktikal je la kt tmpt ni..

Kt company ni aku cm berkongsi ape yg aku blaja dlm kos aku ngn bos aku sbb company ni asal nyer provide bus o coach tuk mane2 organisasi o individu jer..skrg ni dier try nk widen kn product line dier..ok la tu kn...konon2 nyer cm apply ape yg aku blajo ngn keje yg sebenar nyer..huhuhu.. aku gak kene wat pakej pelancongan..hahahha..hebat tul la tugas aku..biase nyer ni bkn keje bdak praktikal..tah la..da tu yg d suruh, aku ikut jela...



Aku da kebosanan thap yg xleh d bendung, mula la aku mensnap pic2 sndri kt opis aku ni..hahahahah...

No comments:

Post a Comment