Nuffnang Ads

Wednesday, November 11, 2009

Sambut Birthday Mama...

Sempena beday mama yg da ke 49, ayah n aku n adik2 aku, angah n yun smbut cm thun2 lpas gak..mmg da tiap2 thun n tiap2 kali beday dlm family kitorg smbut..xkira la ader adiah o x tp mkn n dinner kt luar mmg da wjib...haha..n ayah la yg akn banje even beday ayah sndri..hahaha..truk x kitorg..?

Lpas pening kpla cari idea ape nk beli kn adiah ape tuk mama, aku kuar ngn angah tuk cari adiah, ptg sehari sebelum ari kejadian (beday mama).. mmg da pasrah je nk cari ape aje yg seswai..hahaha...sbb idea2 yg aku cari sblum ni mmg cm biase2 jer...xbeday pn mama da beli sndri..hahahah...n biler aku jln2 ngn angah aku rase nk belikn mama set minum petang..nk wat befast pn leh gak..hahaha..ngn kater len aku n angh decide belikn set teko..

Sok nyer biler da smpai ari jd mama, aku tgk pg2 lg mama da sibuk ngn henpon..mklum la dpt kol free, mama pn gune la peluang yg ader..maxis da bg, gune je la..hahaha..n aku gune kn kebizian mama ngn henpon tu tuk seludup msuk adiah yg aku beli kn smlm msuk dlm umah..hahaha...aku risau gak mama xsuke, tp alhmdulillah, mama sengih smpai tlinge tgk beday prezen dier..huhuhuh..


Belah mlm lak, ayah ajak mkn..dlm kes nk cari tmpt mkn, sape punyer beday dier yg akan decide..n mama decide nk mkn piza sbb nk rase piza baru tu.ape ke name nyer.?aku pn lupe..hahaha..penangan iklan la ni..nyum2..mmg sedap tp kitorg terganggu sbb ader 3meja ah so sgt bising..gelak xingt dunia..xhormat org len lgsg..


Mmg beday dlm family ni x d smbut ngn kek o tiup2 lilin sbb mmg xbape minat kek..hahah..so kitorg gnti ngn mknan yg lg kitorg suke nk mkn..lg bek cmtu kn dr mmbazir...to mama along syg mama sgt2..n epi beday..hehe..mama aku ni even umo da nk separuh abad, tp comel jer..hehehe..

No comments:

Post a Comment